7 mei 2013

Let start doing something with our pins on PINTEREST


 

Zoals velen van jullie weten ben ik een fan van Pinterest. Ik post de laatste tijd wat selectiever omdat ik na het verzamelen van meer dan 3700 pins niet meer zo goed wist wat ik aan het pinnen was. Nu heb ik het voornemen om minimaal iedere maand iets uit mijn pinboard 'creative inspirations' en 'food inspirations' te maken. Bovenstaande stof met borduur accent heb ik gepind vanuit het SweetPaul magazine. En laten we nou nog een extra set dekbedden nodig hebben. Bij IKEA kwam ik onlangs de Emmie Land dekbedden met vergelijkbare print tegen. Dus hopelijk na wat avondjes borduren op de bank zal ik mijn eigen versie van mijn gepinde inspiratie hebben.
As many of you know I am a huge Pinterest fan. Only lately I don't pin as much as I used to. After posting over 3700 pins I started to wonder what I was going to do with all that collected inspiration. Now I've got the intention to make or create one pin a month from my 'creative inspirations' pinboard and one from my 'food inspirations' pinboard. The one you see above with the embroidered linnen is a pin from the SweetPaul magazine. And what do you know... we need an extra set bedsheets. Recently I saw this Emmie Land pattern at IKEA. So hopefully after a few nights of embroidery on the sofa I will have created my own version of this pinned inspiration.

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ken het gevoel, ideeën genoeg, maar de tijd nemen om iets uit te voeren ontbreekt nogal eens. Vindje voornemen ook super.
    Ik had je trouwens nog niet gevonden op Pinterest...nu wel, je hebt er een volger bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél herkenbaar... Teveel ideeën, bijna een overkill soms! Maar inderdaad; het beste medicijn is gewoon te beginnen :-) Top!

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey! That's a great idea! We're big fans of Pinterest here too. We're currently pinning all things 1950's this month as part of our Art of Understanding theme. What do you think? http://pinterest.com/duluxuk/the-art-of-understanding/ and also http://pinterest.com/duluxuk/1950s-style/.

    Michael, Community Manager, Dulux

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed idee. Het kan behoorlijk frusterend worden. Soms zit ik wel een hele avond leuke ideeen op te doen op o.a Pinterest, maar uitvoeren ho maar :(

    BeantwoordenVerwijderen