23 januari 2013

In case you were wondering


Ik ben dol op fijne illustraties. Heb in mijn huis ook meer poster dan dat ik lijsten heb. Daarom zit in iedere lijst een drietal posters die om de zoveel tijd bovenop tegen het kijkvenster mogen liggen. Je snapt dan ook wel dat mijn bloed sneller ging stromen toen ik deze leuke 'min kropp' posters tegen kwam in zowel een jongens als een meisjes variant. Gespot bij Wallmart Studio. Niet allen deze beauties maar een site met volop fijne prints zowel op poster als op dienbladen, snijplankjes en theedoeken.
I love a good illustration. At our house I have more posters than frames so each frame holds about four posters that have to take turns to be closest to the glass. You can imagine my enthousiasm when I saw these fun 'min kropp' prints in both a boy and a girl image. Spotted at Wallmart Studio. Not only do they have these beauties but their site is filled with great prints both on paper, trays, cuttingboards and teatowels.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi, fijne kleurtjes gebruiken ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, deze zijn ook leuk. Kwam laatst ook erg leuke posters tegen op Etsy!
    Ik heb een gecombineerd berichtje geschreven hoor. Hope u like it :)

    http://ensuus.blogspot.nl/2013/01/blogtip-lille-lykke-half-moons.html

    Groetjes!
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen