30 mei 2012

With a splash of colour



Weer een blog vondst om vrolijk van te worden: Mamma Tamo. Een Noors blog vol vrolijke gezellige foto's, indrukwekkende verzamelingen om jaloers op te zijn en vol inspiratie. Hier zie je mooi het effect van een basis interieur met te gekke kleurrijke accessoires. Ik ga voor toekomstige aanpassingen in huis zeker deze krijtwand onthouden. Leuk met die poster, retro lamp en kapstok.
Again a great discovery in blog country: Mamma Tamo. A Norwegian blog filled with great pictures, amazing collections (that make me a bit jealous) and heaps of inspiration. Here you can see the results of a basic interior completed with funky colourful accessories. For future alterations to our home I'm definately going to keep the chalkboard wall in mind. Love how it is combined with a bright poster, a retro lamp and the hooks on the wall.

3 opmerkingen:

  1. Mijn favorietenlijst wordt behoorlijk lang op deze manier..... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste caroline, ik ben erg onder de indruk van je stijl en smaak. Echter zou ik willen weten wanneer de door mij bestelde en betaalde behang wordt geleverd?Ordernummer 82552. Tot nu toe is er nog steeds niet gereageerd op eerdere mailtjes en belletjes. Ik hoor graag van je. Groetjes, Jennifer Korbijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Mooie foto`s! Thanx for sharing!

    Love Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen