2 december 2011

I wish, I wish...... I was in Stockholm

 Image: Petit Passport
Images: Granit

Wat zou het heerlijk zijn om NU de straten van Stockholm af te struinen. Dat geluk heeft Pauline van Petit Passport. En toen ik op haar blog deze geweldige stempels van Granit zag ben ik daar maar even in de digitale schappen gaan neuzen. Deze vier items zouden dan hoog op mijn kerst wensen lijstje komen. En hou Petit Passport in gedachten als je een stedentrip gaat maken. Ze heeft inmiddels al heel veel hot spots verzameld.
Wouldn't it be nice to be wondering the streets of Stockholm right now. At the moment we can follow Pauline of Petit Passport who is looking for the nicest things the city has to offer for her blog. I came across these great stamps from Granit and as I'm not there right now I chose to visit their online shelves. These four items would definately go on my Christmas wish list. And keep Petit Passport in mind next time you are planning a city trip. She has listed many hot spots already.

2 opmerkingen:

  1. Ik was een keer in een winkeltje in Stockholm..... Ze verpakte iets zo leuk (in een mooi papieren zakje met een schattig hartje van hout)..... Dat ik snel nog een paar 'cadeautjes' ging uitzoeken...... ;)
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke stempels! En als je in Nederland eens wilt webshoppen voor leuke stempels kijk dan eens op de site van www.moosmade.nl

    BeantwoordenVerwijderen