8 oktober 2010

Little gallery


In deze kamer gespot op de Hus & Hem site wordt een smalle kast een mini art gallery. Mooi om een paar van die krachtige foto's en tekst images bij elkaar te zetten en deze dan te combineren met een wat traditionelere Dala paard. De Ikea lamp is nog steeds geweldig. Al had ik het wel praktischer gevonden als ie een fractie kleiner was geweest. Maar ja, mooi én praktisch gaan niet altijd hand in hand.

The images on this small cabinet create a mini art gallery. I love the strong black & white images combined with black and red and the red Dala horse. The second image (also from Hus & Hem) shows the overview in the room. Still love the IKEA lamp but would have prefered for it to be a more practical slightly smaller size. Oh well, beautiful and practical don't always go togerther. 

6 opmerkingen:

  1. Ik heb ergens gelezen dat de Maskros lamp er ook in 50 cm doorsnede komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En die is er nu hoor!!!! Ik heb hem 2 weken geleden gezien bij Ikea Utrecht, volgens mij voor 49,95!!!!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, had ik ook al gelezen! De mooie Lamp is er een maat kleiner..handiger als je niet in een oud herenhuis woont ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet er een jaartje op wachten, maar ook bij Ikea in Delft hadden ze vandaag de Maskros lamp met een doorsnede van 55 cm. Kan ik eindelijk mijn gang opfleuren met deze geweldig lamp!

    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ko, ik heb hem hier in Brisbane ook gezien... Misschien eentje aan mam meegeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind die tafel echt super, dat gaat 'm worden denk ik!! nu nog iemand vinden die m zo mooi kan maken...

    BeantwoordenVerwijderen